Helt i tåkeheimen!

Jeg har nevnt at det skulle bli tåkebilder her på min nye blogg. Søndag 4. april var jeg oppe av sengen klokken halv seks for å prøve å fange noe av det fantastiske morgenlyset når tåken lettet. Litt før syv var jeg ute på veien og etter et par minutters kjøring stoppet jeg ved Banktjørna som er et lite vann noen kilometer før Os ved Bergen.

Etter en fotorunde der, kjørte jeg videre gjennom Os sentrum og noen kilometer mot Hegglandsdalen på veien mot Samnanger. Nok en gang var det fantastisk tåke som var i ferd med å lette, men heldigvis ikke helt før jeg hadde fått knipset noen bilder.

Turen min denne søndagen gikk videre over Kvamskogen og mot Folgefonna for herlig skikjøring og fotosession, men det får bli en annen gang.

Håper du kan føle litt av den fantastiske stemningen som var på morgenkvisten da solen presset seg gjennom tåken.

By jpstudio Posted in Ukategorisert Merket med

Legg igjen en kommentar

