Ny film fra åpningsdagen på Fonna!

Markus i svevet på Fonna!1. mai var det åpning av Folgefonna sommerskisenter for sesongen i strålende solskinn og med bra besøk. Eirik og Markus tok like godt turen fra Skien for å få utfolde seg på snowboardet. SE FILM FRA 1.MAI!
Ole Vidar Søviknes var som vanlig på plass på Folgefonna 1. mai for å prøve å fange opp litt av gleden ved å kjøre brett og ski  på sommersnøen.

HER KAN DU SE FILMEN FRA 1. MAI! 

3 kommentarer om “Ny film fra åpningsdagen på Fonna!

  1. Ciao!

    Halvkul film… Kul musikk… Men det skjer noe i filmviduet som en kanskje burde prøve å ha et bevisst forhold til ; skygger av seg selv mens en filmer. I snøen blir slike skygger av filmskaperen svært synlig. Noe og tenke på?
    Ellers er det kjekt å se ungdommen i fri utfoldelse. 🙂

    Stå på begge to!
    PS! Var ikke mye «ski» på denne filmen…

    1. Av og til blir skyggene bare med hvis man skal få kule vinkler på filmingen. Synes uansett at snowboarderne gjør såpass mye kult at skyggene ikke blir lagt så veldig godt merke til. Enig med deg at det er kul musikk!

  2. Ciao!

    Problemet med skygger, er selvsagt størst med solen i ryggen… OG det er ikke lett, – det er ikke det jeg prøver å si. Jeg prøver bare å si at en skal ha et bevisst forhold til dette. Jeg synes Ole Vidar skyter utrolig mye bra filmer, med håndholdt kamera (etter det jeg forstår). På bakgrunn av at Ole Vidar gjør så mye bra, så legger jeg kanskje listen veldig høyt (lett å sammenligne med de «proffe» skifilmene på dvd – der slike «feil» ikke ekstisterer).
    Jeg mener videre at dere to på hvert deres område, gjør det skikkelig artig å følge med på Fonna. Og jeg ser jo selvsagt frem til en fortsettelse på Fonna fremover. 🙂

    Keep on!

Legg igjen en kommentar

