Jeg vant igjen!

img_5869-11Det blir mye skibilder her på siden. Noe av grunnen til dette er kanskje at jeg kjører mye på ski hele året. Noen ganger sender jeg inn bilder til fotokonkurranser og i dag fikk jeg vite at jeg har vunnet igjen.

Jeg sier igjen, for det har blitt noen gevinster i det siste. I fjor vår vant jeg tur med hotellopphold til Oppdal for et bilde av Emil Fossheim fra Folgefonna. (Bildet over) Forøvrig ett av de bildene jeg er veldig fornøyd med selv.

Med bildet nederst fra Eikedalen i fjor vant jeg et par Nordica jibbeski og i dag kommer det gledelige budskapet om at jeg har vunnet en Sony Ericsson mobiltelefon for bildet av Eirik Jahren susende på snowboard over det asurblå vannet ved Folgefonna.

Er kanskje ikke enig i at det var det rette bildet å vinne med, men uansett hyggelig å vinne.

Her kan du se vinnerbildene i de forskjellige kategoriene.

Eikik JahrenDette bildet av Eirik Jahren ble kåret til beste snowboardbilde.
Fra EikedalenDette bildet ble kåret til morsomste skibilde og ga meg et par Nordica  jibbeski.

En kommentar om “Jeg vant igjen!

  1. Ciao!

    Hey, hey hey!!! Grattis 🙂 Helt supert! Likte snowboard bildet, – men det har jeg vel sagt tidligere (?) Supert dette. B-) Hvilket bilde ønsket du å vinne med? Dette bildet er jo helt supert.
    Keep on! Grattis nok en gang! 🙂

Legg igjen en kommentar

