Digg på kveldskjøring

En minusgrad, vindstille og nydelige løyper. Kveldskjøring er ikke å forakte. SE FLERE BILDER!

Onsdagskvelden var strålende på ski i Eikedalen, og jeg var egentlig fornøyd. Men så ble det nevnt av en kompis rundt kafebordet om torsdagen, at han og guttungen skulle ha seg en tur på ski torsdagskvelden, og dermed hang jeg meg på. Og jeg angrer ikke.

Egentlig har jeg ikke vært på kveldskjøring siden 90-tallet, men denne sesongen har det blitt noen turer, og det er egentlig mye mer digg enn jeg husker.

Nysnøen som har kommet siden sist fredag var selvsagt oppkjørt, men løypene er helt perfekte, og når det heller ikke er veldig mye folk, så er det mulig å peise enda mere på.

I løpet av noen timer på kveldkjøring får man kjørt like mye som en hel dag i helgene når «alle» skal på ski, så dette kan absolutt anbefales.

Nå er det meldt litt snø de neste dagene, så da regner jeg med at tirsdagskvelden kan bli en kjempekveld i Eikedalen igjen.



Legg igjen en kommentar

