Litt flere høststemninger!

En nydelig lørdag ble avsluttet med lav sol og en flott solnedgang.

Lørdag ettermiddag var lyset så flott at jeg bare måtte hive meg i bilen og dra ut for å prøve å fange noe av stemningen.

Ute på Lepsøy stanset jeg først ved broen, som var delvis lyst opp av den lave solen som duppet.

På veien ut, noen hundre meter før broen så jeg også et fint motiv med høstfarger og en lav sol som skinte inn i dette. Heldigvis var fargene og stemningen der også på tilbaketuren.

Var også et par andre steder i bygden, men solen var duppet da jeg kom frem, så neste gang må det bli å komme seg ut en halvtime tidligere.

Legg igjen en kommentar

