En herlig padlestund!

En søndag med de fleste årstider bød også på en tørr og fin padletur i et fantastisk lys. SE VIDEO!

Søndagen startet med et par plussgrader og hagl. Ut på formiddagen fikk vi se solen, før så regnet overtok ut på ettermiddagen og kvelden.

Stunden med solskinn, brukte jeg til å få noen herlige åretak i vakker natur i kajakken. Med meg på turen hadde jeg også GoPro kameraet som jeg plasserte foran meg.

Når vi stadig venter på vinteren her vest, er det godt å ha kajakken som en veldig god trøst.

En liten novembertur i kajakken from Jan Petter Svendal on Vimeo.

Legg igjen en kommentar

