En litt over gjennomsnittet flott 1932-modell

IMG_3468-001Dette smykket fra 1932 skiller seg helt klart ut blant dagens mer moderne bilpark. SE FLERE BILDER!

Svein Sagebakken fra Os er eier av dette smykket av en Ford fra 1932.

– Dette er en Ford fra 1932 med en Chevy motor og automatkasse, som jeg har kjøpt og gjort litt med. Bilen var svart da jeg kjøpte den, men jeg har fått den lakkert og har og fått på nye felger og dekk. Det er heller ikke lenge siden jeg fikk den tilbake fra Sverige, hvor alt interiør har blitt trukket opp igjen, sier Sagebakken.

Hvordan har responsen på bilen vært?

– Den har vært veldig bra. Jeg var med på treffet til Os Amcarklubb for et par år siden, og der ble det premie. Jeg fikk også andreplass med bilen i “Norges fineste bil i Halden”. Nå er jeg og bilen også invitert til en av de største utstillingene i Sverige, så til påske drar vi nok bort der, sier han.

Legg igjen en kommentar

