Nytt år!

IMG_5625Med nye muligheter.

Nyttårsaften 2013/ 2014 ble av det roligere slaget for en familiemann med små barn. Men jeg klarte å holde meg våken til over midnatt.

IMG_5623Mens mor og de eldste barna gikk til møteplassen i boligområdet for å se på fyrverkeri, holdt jeg fortet like utenfor hjemmet vårt.

Det ble knipset et par bilder, men det var ikke noen ideell plass å stå for å få skikkelige oversiktsbilder.

Uansett, et nytt år er på gang og jeg fortsetter med bloggen min, ved siden av de daglige journalistiske gjøremålene på radio og på min nettside.

Ellers kjekt at du tar deg tid til å stikke innom her, håper du fortsetter med det.

Legg igjen en kommentar

